terbaek!

Showing posts with label serabut. Show all posts
Showing posts with label serabut. Show all posts

Saturday, July 16, 2011

battle;

I'm nobody's second option, you either CHOOSE ME or you lose me.

Monday, May 9, 2011

bila larut malam;

In the end,
we only regret the chances we didn't take,
relationships we were afraid to have,
and the decisions we waited too long to make.

Monday, March 7, 2011

way back to love;


i really couldn't find my way.

i know you gonna find your way back to me.

FIND ME.


STAY;

Wednesday, March 2, 2011

Turns out freedom ain't nothing but missing you;


kesibukan handle KOT berakhir, timbul pula cerita lain. pengkisahan dua jiwa. nampaknya Tuhan menguji kekuatan hati dua jiwa ini. we're the chosen one.

seminggu ni perasaan dan komitmen tak menentu. pengkisahan dua jiwa sedikit sebanyak mengganggu rentak rutin harian. sangat. sampai tak perasan 1 mac tu rupanya dah berlalu. terlalu banyak terpelosok di dalam hati, akhirnya awal Mac merosakkan segala sistem dalaman dan luaran.

penghujung Februari sangat menyesakkan dan menyeksa lahiriah dan batiniah. segala yang dipendam terurai bersama air mata. kesannya, 1 Mac sistem imunisasi tewas. rebah lah tubuh yang jiwanya tiada solusi seharian di bilik empat penjuru yang sepi sepanjang hari.

sakit tiada terkatakan, minda buntu mencari solusi yang akhirnya tiada pertemuan. yang jauh menyepi, hilang tanpa khabar. mungkin ada kata dusta, tapi hati masih percaya.

kawan A kata, just go with the flow. yes, GIVE IT A TRY.

tapi kawan B kata, sampai bila? once you reach the limit, don't look back.

hati kata?

You've been good, busier then ever
Small talk, work and the weather
-Back to December-



YES, MISSING YOU.

can't help much;

Monday, January 24, 2011

The prettiest woman in the world can have hell in her heart.

pagi tadi kuliah macam biasa. bangun pagi tengok sisi kanan, katil kosong. rumet tak balik, stay kat rumah aunt dia. tapi tak ada hal punya, bukan tak biasa pun.

pergi kuliah feeling macam biasa. tapi rasa lesu masih ada. penat tak habis lagi. 3 hari 2 malam stay kat Sabah Tea Garden, Ranau. join Kem KeKAS anjuran Jabatan Alam Sekitar Negeri Sabah dan Petronas Carigali Sdn. Bhd Operasi Sabah. (sebut kena betul)

member member pun tak happening sangat. semua pun lesu. assembly tak ada, yang lain lain termasuk aku sekali buat aksi tidur cara sopan. muka sembam kat atas meja. janji dapat tidur. penat tak hilang lagi.

petang kuliah tak ada. lepak kat bilik, rasa macam tak tentu arah sampai sekarang. yang sekarang ni lagi la, dah tahap serabut. member pun hairan, awal sem dah nak serabut. benda ni yang tak best, tak tahu punca. lepas tu tak pasal pasal boleh migrain. isk.

encik tu kata tak baik nak makan ibuprofen sangat. buat salur darah jadi kembang, darah tak sampai kat otak. lepas tu nanti makan panadol pun dah tak ada effect. yes, betul sangat. sekarang ni panadol dah tak pakai. *sedar diri*

kerja ada je. tapi mood tak sampai lagi. nak paksa buat? member kata jangan layan sangat feel tu. tapi macam best pula kalau layan.

mood terumbang ambing, tak banyak cakap. rumet tak ada; lagi la tak bercakap.

nah.

The prettiest woman in the world can have hell in her heart.
The most handsome man may not complete his study.
The most highly favoured woman on your job may be unable to have children.
The richest woman you know, she’s got the car, the house, the clothes~ might be lonely.
So, love who you are.
Stop complaining about someone else's greener grass.