terbaek!

Wednesday, June 30, 2010

aku punya manja kau saja boleh rasa;

hai kawan-kawan!

saya dah masuk semester 4 untuk sesi Jun-Nov ni. oh oh, macam tak percaya. tehun depan dah praktikum. tidak, tidak! btw, saya gembira untuk pointer sem lepas. i know last sem is sem yang sangat mencabar untuk saya. saya kena dapatkan pointer yang baik supaya CGPA tak jatuh merundum. then, saya sangat syukur sebab pointer sem lepas sangat memenuhi kehendak saya. saya dah usaha. what you give, you get back lah kan? hehe.

haaa, sem ni pulak saya jadi K.U taw. ketua unit PISMP Sains. haha, mulut memang masin. PKU saya is Chin. samseng dalam kelas pula jadi KU and PKU. saya memang tak excellent bab-bab macam ni, tapi saya akan usaha. ^^ (baru 3 hari jalankan tugas KU dah rasa kesibukan tu). kadang-kadang saya benci bila teringat yang saya jadi KU sem 4 ni. sebab encik saya yang telah tinggalkan saya tu dulu pun KU time dia sem 4. then time tu saya baru sem 2. so, saya ada la serba sedikit tahu pasal subjek-subjek sem 4 dari encik tu. that is why kadang-kadang teringat kat dia. tapi saya memang dah tak nak ingat lagi kat dia. cukuplah, dia dah lukakan saya. ;( tapi kan, saya still ada sai sai dan pe pe di sekeliling saya yang sentiasa sayang kat saya. saya pun sayang kamu semua. xoxo love hug!

start sem baru ni, keadaan saya memang sangat serabut. barang tak siap kemas lagi, kesihatan pun terganggu. lagi-lagi emosi. tapi sekarang emosi saya dah 99% stabil. ada sikit lagi nak baek. ;( cepat-cepat lah saya baik. saya nak happy-happy macam selalu. study sem ni rasanya agak best. sebab so far kan, dalam kelas banyak gelak. lecturers pun best-best. suka! suka!

dia cool dan comel. macam nak cubit pipi dia. ;)

No comments: