terbaek!

Showing posts with label SERONOK. Show all posts
Showing posts with label SERONOK. Show all posts

Monday, February 14, 2011

a wish right now;

wishlist 2011 dah tercapai :)

alhamdulillah.

hari ni pergi register untuk ambil driving license. terus la dengar ceramah KPP 5 jam yang sangat lah buat mengantuk. memandangkan saya duduk kat depan dengan zee, terpaksa tahan perasaan nak lentok atas meja. sangat mecabar keimanan. siapa kata ceramah KPP tu tak boring sila email saya di tomoko_leong@yahoo.com. tak pernah pernah lagi saya dengar ceramah tu tak boring.

lepas habis ceramah around 4.30pm, tutor kami yang hensem merangkap abang sepupu Emmey drop la kami kat Terminal Wawasan. sementara nak tunggu Shana sampai kat Wawasan, kami berlegar legar mencari destinasi sesuai untuk dituju. then saya masuk kedai jam dengan Emmey.

di sini lah kisahnya bermula. melilau lilau tengok jam yang berkenan. mula mula ESPRIT tu agak menarik perhatian, lepas tu tengok lagi kat kaca kaca lain, kat CASIO ada pula satu yang mengunci pandangan mata. fikir punya fikir, last last CASIO jadi pilihan.

sangat mengidam nak jam yang macam ni. sebab kalau jam jam yang selalu beli tu (yang cantik dan murah) meninggalkan kesan allergy kat pergelangan tangan. bak kata pepatah, 'badan mahal'. haha, sejak bila ada pepatah macam ni? adik adik sekolah jangan pakai pepatah ni kalau jawab periksa. nanti cikgu garis pakai pen merah panjang panjang. faham?



Thursday, February 3, 2011

1st challenge



here is a challenge! insyaallah i will start it after this CNY break. we'll see the drawings!

*a bit nervous because i am really bad at drawing*



Tuesday, January 25, 2011

dia kata lagi rabak lagi cool;


tadi macam tak tentu hala. serabut sikit. sikit je. ni dah ok. lepas ni boleh tidur dengan aman.

dah boleh la kalau nak layan gambar gambar waktu pergi Kem KeKAS kat Sabah Tea Garden tu.

layannnnnn.

aweks aweks


family family exora jugak ni.


di puncak bukit Kamunsu.


selepas jungle trekking.
automatic wajah berseri seri walaupun penat bila jumpa camera.


kalau setakat dengar explanation pasal water index,
tak payah lah buat ekspresi macam tu.


ok la, tukar ekspressi. ;)


kan dah kata, memang sah tak nampak.
siapa dapat cari saya, bagitahu eh.


last day. a minutes before bertolak balik.


p/s : tak semua gambar ni saya yang snap. ada a few sahaja. yang lain lain ni grab dari OP. thanx Japrin Thomas!


terima kasih wireless. laju sangat, tu pasal gambar pun banyak.



thats all;

Friday, December 24, 2010

cuti sana sini;


hai hai hai. ASSALAMUALAIKUM readers. lebih seminggu dah tak post entri. aku senyap je kan? actually pergi cuti cuti rehat rehat je. *kata kata sungguh berganda ganda*. that's why sangat tak ada khabar berita. tapi no worries, i'm still 21 and healthy.



spend time dengan family, tidur, makan, shopping sama sama. rumah kat KK tu ada dua bilik je. maka anak anak gadis encik johan ini pun bergelimpangan lah berseketiduran bertiga bersama sama di kotak berdinding empat penjuru itu. memang dah sangat lah lama tak tidur bertiga bersama sama di atas tilam yang sama. kalau waktu kecil kecil dulu memang everyday la. since dah besar besar panjang semuanya, dah ada bilik masing masing makanya dah jarang bergelimpangan berseketiduran sama sama.



cuti cuti rehat kat KK pun ok apa. jalan jalan kat bandar KK, shopping shopping, makan makan, pergi pantai, wildlife park. kira macam cuti and rehat rehat la. then kitorang balik Kgu on 22hb Dis. actually nak duduk lama lagi kat KK, tapi kena balik Kgu juga sebab yesterday ada Family Gathering. memang dah lama tak buat gathering. so time yang ada ni la dimanfaatkan memandangkan semua family besar, which is aunts, uncles, cousins and nephew almost semua ada kat Kgu. bila jumpa semua rasa hepi, peluk peluk, story story. yang sama sama kecil dulu pun sekarang dah sama sama besar. dah ada yang kahwin, bertunang, dan aku juga la yang masih berstatus single.



gambar tak banyak sangat, since camera masih original lens and speed light pun masih belum mampu nak beli, so aku tak suka sangat nak ambil gambar waktu malam. maafkan ketidakpandaian saya memanfaatkan kamera. semalam penat menari nara. kitorang sangat la having a great time dengan semua family members.



pics belum banyak yang aku edit. jangan marah hah. aku bagi saspen saspen sekeping boleh kan?



Pantai Teluk Likas; 21 Dis 2010.

Monday, December 13, 2010

kami bajet artis hot


semalam attend wedding kawan punya kakak. area rumah dia so nice, sebelah je ada sawah padi. selepas kenyang ngap ngap dan beberapa gelas air oren, terus tak melepaskan peluang yang ada berlari menuju ke sawah yang cuma beberapa langkah. terus buat pose bajet artis hot dengan adik. hoho memang dah tak kisah siapa siapa dah. *kalau mak mertua nampak mesti pengsan*

sempat la klik klik sepuluh dua puluh keping. DSLR berpindah tangan. kadang kadang saya yang jadi photographer gambar adik adik. lepas tu adik yang tinggal 1 paper lagi nk habis SPM yang jadi photographer. *itu pun perlu mention ke?* so here tampal la juga sekeping dua gambar bajet pose trak hengat tu.

kawan kawan jangan tertipu sangat dengan gambar gambar ni. kita harus ucapkan terima kasih kepada Photoscape yang banyak berjasa. *saya tak reti nak guna Adobe*


kita mulakan eksplorasi gambar dengan mempersembahkan gambar tuan punya blog.



yang kecil ni pun sebok nak enterframe kakak kakak die nak shoot gambar. so, demi menjaga hati pihak yang kecil ini, kita turut mengupload gambar ini. beliau berumur 3 tahun dan mempunya rekod kes menumbuk mata kanak kanak lain di taman permainan. *hampa*



hasil dari tukang gambar yang baru belajar. nak edit pun tak pandai sangat.



setelah diedit menggunakan Photoscape.

dah jarang wat album kat FB. just upload kat wall, tapi jarang la. sebab malu tengok gambar sendiri.

ok readers, till then. take care :)

Saturday, November 13, 2010

always and forever;

yes, family are the answer for this post title.

today is not really a hectic day, i just discover that i didn't do any revision for today until this time.

i just finished my dinner with kak Zitah, Nadiah, Reyhana and Kak Misah.

my dad came to my hostel with special delivery. TOMYAM and IKAN BAKAR.

ok, people. he made it himself at house.

for sure, the dinner is so delicous. but the sad thing is i'm not the one that received all this meal.

i'm on my way back from town and I DON'T BRING HANDPHONES!

my mum called me at morning and she told me that dad will come to my place maybe at night. so, i just think that maybe it will be around 7pm or 8pm.

but then, he come early. how did i know he'd came?

on my way back to the campus, when i am so near to the gate, a red Avanza with a Liverpool sticker above the plat number caugh my eyes.

oh yes, my dad has come and i am not there. *assumption: he called me hundred times and i am not answering the charging phone. yes, both of my phone. so, he going back, driving out from Kent dissapointly.

in a second, i get Kak Suzitah's phone and dialled my dad number. he's answering. YEAH! i told him bla bla bla. and he told me that he left the meal to my friend, Kak Misah. Kak Misah is my neighbour. She stay in front of my room.

so then, i walked with a tears. i am so dissapointed because i am unable to see my dad. oh, i really miss him! i am unable to received the meal by my hand. MY HAND. yes, i cry. and maybe you think i am crying for no reason, right?

i'm a sensitive person. everything about dad will bring a tears to me. anything. he is an inspiring person. it's too much to tell you about him here.

so now, i've finished the meal with friends and they are amazing because my dad cooked all the meal. yeah, my dad is a gook cooker. better than me. no objection. :)

i'm kinda feel not good now. i think my teeth is 'bergema gema' and it cause me to migrain. so i it is the time to take my medicine. that's all for now.

p/s: ignore my bad english.

Thursday, October 7, 2010

malam ini cool;

halo halo dan ASSALAMUALAIKUM.

nak bagitahu sesuatu yang ajaib telah berlaku. peel malam ni agak lain lah. suaca yang sangat baik untuk mendapatkan hasil 'rapuan' yang terbaik dari ladang. serius weh aku merapu malam ni flow die baik je. tak ada stuck stuck. so jari jari pun lancar la taip. haha, memang baik lah peel merapu malam ni. so tak ada la aku susah susah nak susun ayat. ayat ayat aku malam ni pun memang kategori baik baik belaka.

2 refleksi yang perlu aku setel malam ni. 1 down, 1 to go. refleksi keseluruhan TDPP dah siap, 2 muka surat taw. *bangga* hasil rapuan yang hebat untuk semester ini. rasanya untuk TDPP ni semua dah setel. pagi esok je kot nak 'burn' pergi CD semua failfail yang berkaitan. kalau nak buat malam ni takut takut ada yang miss. so bagi la masa untuk aku mimpi mimpi mana mana yang perlu 'burn' sekali.

buadk kelas aku memag sibuk la malam ni. tengok kat fb pun tak ada yang aktif sangat. agaknya bukan setakat budak kelas aku, batch aku sekali kot. printer rumet aku ni pun dari tadi tak henti henti kerja. esok ada dua fail yang perlu submit. TDPP and PTPS. ya, aku tahu korang tak tahu apa benda huruf huruf ni kan? al-maklumlah, Kementerian Pelajaran Malaysia memang menonjol bab bab akronim atau menyingkatkan nama.

TDPP - Teknologi dalam pengajaran dan Pembelajaran.
PTPS - Planning for Teaching Primary Science.

ok, time to go. nak merapu kat refleksi PTPS pulak. bai bai.

saya cikgu sains.

Sunday, September 26, 2010

hari hari saya;


ASSALAMUALAIKUM.

aku pun tak tahu kenapa tiba tiba ada perasaan rajin nak update belog.

padahal aku tengah kalut dengan kerje kerja. banyak pula nak disiapkan. padan muka dulu dulu tak kesah sangat kerja. esok esok dah nak hantar baru kalut sorang sorang.

lagi aku kalut sebab esok aku dengan member group akan buat mikro n makro teaching. budak budak kelas aku yang memang nakal tu juga akan jadi student. tak payah nak sewa budak budak tahun 1 kat mana mana sekolah. budak kelas aku tu pun dah memadai.

err, nak cerita sikit ni, layan taw. Jumaat malam kitorang ada sambutan Ria Raya Kent. memang annual activities. so malam tu melaram giler la semua umat Kent. ada la juga yang aku snap. lepas tu encik D3000 aku tu pass dari tangan ke tangan orang. semua la nak kat dia.

gambar gambar lain boleh tengok kat fb.


wah, terus tunjuk inai! hehe~

rumet rumet bergabung, meletup!


puteri puteri kelas aku. tapi tak semua ada.


tukang karut dan encik mimie norhidayatie.

pagi sabtu pulak kitorang menjemput diri sendiri ke rumah encik mashitah. ni la first time beraya kat rumah klasmate, hik hik. food memang amazing and delicious. dah lah melepak lama kat rumah mas, lepas tu befire balik siap bungkus pulak. hahaha, nasib baik la rumah klasmates. kalau tak, aku selaku ketua unit paling merah pipi mewakili rakyat kelas aku. huuuu~

tahun depan memang nak beraya kat rumah mashitah lagi. tak payah nak tunggu dia ajak, kitorang yang suggestkan suruh dia prepare. hehe, pintar kan?

ok ok, cukup dah kot mengarut tuk malam ni. kerja aku banyak lagi tak siap ni. asaimen ada 3 beratur, aku tak mula apa lagi. esok nak mengajar, perlu pula aku nak menyanyi untuk set induksi. fail tak mula update lagi, esok cikgu nak cek dah. ah ah, banyak!

september and october ni memang padat.

ok, aku nak buat kerja dah ni. ASSALAMUALAIKUM.


Friday, August 13, 2010

entri tengah malam;

Saya sebagai tukang karut tak akan mengarut lagi malam ni. Hehe ;) hari ni puasa agak baik. Tak ada rasa lapar or haus. Just penat. Habis kelas tadi terus naik katil dan memulakan pelayaran. Haha, tidur sampai waktu asar. Padan muka ditimpa NIGHTMARE di petang hari. Hahaha.

Berbuka kat surau, join iftar jam’ie. (eja macam salah je ni. Huuu~) so then solat n tarawih kat suaru la. Sebelum balik sempat join tadarus lagi. Sampai bilik terus wat pe eh tadi? Dah lupa pula. Isk isk, teruknya ingatan. Aah, ingat dah. Terus masuk bilik member tengok kerja diorang. Lepas tu, masuk bilik sendiri, pandang serong kat raga yang penuh dengan kain. Uhh, pandang serong kat dia! Jom pandang serong kat cik raga tersebut. isk isk, kain siapa la dalam raga tu. Dah penuh tak basuh lagi. Oleh kerana terasa, maka saya pun pergi lah membasuh kain tersebut. Rajin kan? Memang la rajin. Janji ada syiling 20sen dengan 50sen. Jumlahkan sehingga RM3, mesin akan mula berputar. Anda hanya perlu berjalan-jalan atau berpeleseran sementara menunggu kain anda dalam mesin tu siap dibasuh. Haha, zaman teknologi sangat sampai dah malas nak basuh dengan tangan. Mari kita salahkan teknologi, mari! ;P

Tiba tiba terfikir, apesal rajin sangat kau nak update laporan berpuasa setiap hari ni? Kau fikir kau artis macam Mas Idayu ke? Tak pun mesti kau perasan sorang sorang kan? Nak jadi artsis tapi tak kesampaian. Huk huk. T_______T

Erm, petang tadi dah tidur sangat sangat so tak ada la rasa mengantuk lagi. Sahur kang tak payah susah hati. Tunggu je orang ketuk pintu. Ketuk pintu awal pagi? Haha, kitorang kat sini ada Sahur Delivery la. Seronok kan? Ape fikir Pizza dengan McD je ada delivery eh?

Hmmm, rasanya kain dah siap ni. Pergi dulu kawan kawan! ;)

p/s:entri ni dah lewat sangat untuk dipost. Entri ni dah ditaip semalam, baru petang ni dapat post. asyik asyik tak dapat post. tetap paksa gak nak post, tak kire! Korang buat buat eksaited je eh baca eh.


Wednesday, August 11, 2010

tukang karut mengarut lagi;

Sedang merasa tak best sebab tak boleh log in facebook. 8| huu. Tak faham kenapa tak boleh nak log in.

Heh, tukang karut dah kembali! Siapakah tukang karut itu? Aii la, siapa lagi. Hee, kali ni korang layan laporan puasa hari pertama aii eh. Layan jangan tak layan. Ni dah kali ke 4 aii puasa di kejauhan. Haha, kejauhan lah sangat. Naek bas dalam 4 jam dah boleh sampai kat pintu rumah. Haha, jauh kan?

Semalam dah semangat sangat nak berpuasa, pergi la surau untuk solat tarawih. Tak la ramai sesangat semalam. Ada dalam 3-4 saf je kot. Sebab aii dok kat saf 2, mana bole toleh toleh nak tengok berapa saf. Then sahur pun agak bersemangat. Nak tahu apa menu aii sahur tadi? Aii bersahur dengan mee PAMA je. Huu, korang jangan kata tak taw pulak. Taw kan mee PAMA tu? Aii pun tak faham kenapa diorang letak nama tu untuk mee tersebut. o.O

Lepas tu pagi tadi jadual kelas padat pulak. Awal pagi 2 jam dah untuk Unit Beruniform. Naseb baek la tak penat sangat, just belajar buat perangkap haiwan je. Ye la, untuk kes ikhtiar hidup. Lepas dah setel semua, aii rasa mengantuk sangat. Masuk je kat kelas terus je sembam muka kat meja. Zzzzzz

Kelas tamat 43-pm taw petang tadi. 2 jam last tu subjek PJ. Huuu, banyak betul permainan tradisional yang keluar time duduk duduk lepak nak tunggu lecturer sampai. Gelak gelak tak penat pulak, haha. Habis je kelas terus lompat kat katil. Entah la apesal hari ni asal je ada masa senggang, aii akn tidur. Sampai la cik dolly yang kiut pun sempat tanya soalan tu juga. ‘apesal kau hari ni tidur je eh?’

Wuh, panjang pulak laporan hari pertama ni. Haaa, part ni yang seronok nih. Adegan adegan ke pasar malam nak cari makan untuk buka puasa. Tadi pergi kat pasar timing elok sangat. Sampai je kat asrama terus duduk, berbuka. Hehe. Sempat beli Minute Maid. Nak rasa sangat. (pengaruh lepas baca entri sis Aly ;)) tadi aii berbuka dengan sotong kangkung je. Tak ada mood nak makan nasi. Wah, ada mood mood pulak bab nak makan nasi kan? Korang boleh? Aii boleh. ;)

Dah semangat nak try Minute Maid, boleh pulak tak dapat nak buka tutup botol tu. Saspen betol. Sampai aii siap piker sendiri lagi apesal tutup tak boleh buka. Takut takut salah aii yang salah putar. Tapi tak juga. Last last aii main kasar la dengan tutup botol tu. Rembar gunting dengan cutter pastu usaha nak buka tutup botol tu. Potong sana sini akhirnya berjaya gak. Tapi memang dah teruk la keadaan tutup botol tu. Memang gagal kalau nak jadi doctor. Tak buleh nak bedah bedah. Hancur!


*jangan nak tenung tenung kat cutter aii tu, dah tak cantik. pedulikan cik cutter tersebut! jom tengok apa jadi kat tutup botol tu.



eh, kau tutup botol ke?


hee, dah rongak kan tutup botol ni? dah habis minum air tu baru la nak snap gambar. padan la tinggal botol je. hik hik hik. usaha tangga kejayaan kan?

cerita dah habis, mata pun dah layu. eee, hari ni memang rasa mengantuk je memanjang!


marhaban ya ramadhan;

Sunday, August 8, 2010

cerita orang single *promote eh* ?

* tgn gatal nak post entri *

tataw nak mula kat mana. banyak sangat yang berlegar-legar kat lobi fikiran ni. nak menterjemahkan seketul-seketul, idea tu bukannya datang beratur ambik nombor macam kat bank. hee ;)

weekend (yg semalam) tu aii takde kat sini. aii lari jawooooh, pergi wat kerja lapangan kat Klias Wildlife Park, Beaufort. best sesangat. gambar gambar tak transfer lagi dari encik camera tu. so tak boleh nak upload lagi. nanti dah transfer, kena edit lagi. bab tu yang penat sebenarnya. tapi aii tell u, tempat tu memang best gila! tambah lagi abang abang bot drift kat sungai, walaweh! TAK TERKATA! ape kau fikir kat darat je boleh drift eh? datang ar kat situ, rasa sendiri!

okey okey. nak buat kerja lain lagi ni? (kerja? tengok drama korea pun kerja gak kan? ;))
ah, esok assembly unit beruniform . baju tak gosok lagi. takde mood nak gosok. subuh esok je la. huh, malas betul cik awek ni, isk isk awek siapa la ni. *pejam mata


yang single,

Saturday, July 31, 2010

mask punya cerita;

malam ni hujan lagi. tadi encik ayah datang bawa rambat@jala. ada pakej percuma pulak tu. heh, pakej percuma berupa kuih cakui dan tausa. terima kasih encik ayah! ;)nak taw apa pakej percuma? kuih tausa and kuih cakui la. encik ayah tak lama pun, just singgah untuk hantar bende alah tu je. sanggup kan encik ayah hantar kat aii? saya sayang ayah saya! bila dah ayah hilang bersama bunyi enjin fronteir beliau, tetiba aii rasa sangat sedih. rupanya aii rindu ayah aii. masuk bilik cik tati bawa kuih cakui, then duduk kat katil terus je tetiba nangis. adeh, soft-heartednya aii ni. huuu, SAYA SAYANG AYAH SAYA!

then, tak lama tu. cik tati dan rumetnya, cik zaza datang singgah bilik. time kat bilik tati tadi, aii sempat cerita pasal mask yang aii pakai kelmarin. sangat berkesan, you know! then tak lama tiga tiga kitorang pakai mask tu. tapi letak kat hidung je la. nak buka blackheads kat area hidung. semua dah rupa pelik sebab ada benda pelik kat hidung. tati kata macam bubuh minyak hitam kereta je. nasib baik je bau tak sama macam minyak hitam kereta tu. banyak pulak gelak, nasib baik la letak kat hidung je. boleh la nak gelak banyak banyak.



beli kat Cosway je, jumaat lalu. sampai je bilik lepas beli mask ni aii dengan yakinnya bubuh kat seluruh muka. konon nak test power ar. nak tengok hasil. aii giler sangat terseksa time nak buka mask yang dah kering tu. jakun sangat kan kat mask mask macam ni, tak pernah nak pakai. haha, loser lah kau moko. lepas tu, nak buka habis semua tu je ada la kot dalam 1o minit. sebab tak tahan dengan rasa sakit bila mask tu aii tanggalkan. habis semua roma roma join melekat kat mask tu. bab tu yang tak tahan nyah oi. giler punya sakit. tapi memang puas hati la bila dah buka, rasa cam muka suci murni jenama minyak masak seri murni lagaknya. puas hati la, i tell you. nak try? sila ke kedai COSWAY berhampiran anda.

tata,


Sunday, July 18, 2010

Pesta Bola Merdeka 2010

dua hari program ni berlangsung. tapi yesterday aii tak sempat nak tengok. sebab aii ada tugas kat surau. kat surau pulak ada Tamrin Nuqaba. aii AJK Dokumentasi. seharian kat surau, petang baru balik. rasa best kat surau ;)

then hari ni, aii full day kat tepi padang. bertugas as a BSMM lah untuk program Pesta Bola Merdeka ni. program ni junior PPISMP PJ Sem 3 yang handle. i had so much fun with them. encik kekasih saya glamer sangat pagi tadi. semua orang nak kat dia. ;)

sampai la screen protector encik kekasih tertanggal. tak tahu lah gerangan mana yang bertanggungjawab atas kecelakaan ini. hehe, so kene la beli screen protector baru untuk encik kekasih saya tu. sayang encik kekasih! (balqis sangat faham siapa encik kekasih yang saya maksudkan ni. hik hik hik.)

banyak gambar untuk program ni, sebab jurugambar berganti-ganti. semua orang lah nak dating dengan encik kekasih saya tu. hee ;) tapi tak apa la, aii ok jek. gambar-gambar kat bawah ni bukan semuanya aii yang snap. aii edit and attach je kat entri ni. *saya budak baru belajar*

mr charming, auw!~



mereka yang saya sayang. ;)



heh, ini Muaz yang snap.


ni sape snap eh? tak sure, but thanx.


sayang semua;

Friday, July 16, 2010

alolo kuci kuci;


anda dibenarkan untuk menyebut tajuk entri ini dalam nada anda sendiri.

meh sini, tengok yang ni.

*

*

*

*

*

*

*


Tumblr_l38w0na7wv1qa6bx2o1_400_large

budak ni, budak ni!
alolo, cumelnyerr!~~
nak baby jugak! o.O'

Sunday, July 11, 2010

simile;

kalau kita ingat Tuhan, Tuhan pun ingat kat kita.

sebab what you give, you get back. =)

jangan pulak dah ditimpa kesusahan baru nak ingat tuhan.

ni bila sedih cinta tak berbalas baru nak ingat Tuhan.

marilah kita sama-sama saling mengingatkan. ;)


Friday, July 9, 2010

ini entri terbaek punya;

hah, ni korang view blog ni TERview ke sengaja nak view?

kepada yang TERview tu, esok-esok TERview lah lagi eh. boleh baca banyak-banyak lagi lepas ni. jangan la segan-segan nak follow saya pulak.

muah muah bai!

Thursday, July 8, 2010

prove it to me;

saya mahu tengok setakat mana misi dia berjaya.

ada pula sesi memperkenalkan diri, untuk mencuri kembali hati si dia mungkin. lol

apa-apa lah.

dah dah, pecah perut bila fikir step dia untuk mengembalikan kepercayaan tersebut. kahkahkah.

memang tidak cukup matang untuk buat keputusan dalam hidup dia.


Tuesday, July 6, 2010

SBE lagi;

SBE on 30 August 2010 - 03 Sept 2010.
haha, again.
lepas tu cuti raya. yeah yeah!

muah muah;

Saturday, July 3, 2010

bright;

a big changes here, right? thanks a lot to a new blogger template. it makes me easy to change the layout. see the colour? that's my favourite one. oh yeah, i am using my signature now. it's been a long time i made it, but i don't really know how to put it here. so, after asking vyan, i know how to use it.

so, have a good sleep, people. i know that Brasil have to say bye-bye to the World Cup 2010.