terbaek!

Tuesday, May 4, 2010

malam ini akan gelap;

kerja sudah setel, mode exam bakal tiba. tapi.. TEACHING SCHOOL, jumaat ni! whatever lah. everything gonna be fine.

oke, oke. mari layan cerita saya. last weekend, saya sempat balik rumah. then pagi Sabtu ada Pesta Kaamatan di kompleks sukan. Luckily, saya sempat jadi freelancer. snap-snap gambar termasuklah the contestant for Unduk Ngadau. tanpa pas photographer, saya dengan yakinnya masuk ke bilik persediaan Unduk Ngadau. ekceli, i come to snap my kazen. alang-alang sudah masuk, snap lah. ni first experience taw pergi tengok Pertandingan Unduk Ngadau. before ni tak pernah langsung. lama rupanya UN ni. stay kat dewan sampai jam 3 ja. sebab malam tu saya nk snap untuk kenduri aqiqah my nephew lagi. so, layan lah gambar-gambar ni.




mai kazen!



UN last year. cantik kan?

ada a few lagi gambar-gambar ni di FB saya. cek out kat situ lah nanti. erm, rasa lapar pulak. okeh bai. nanti stori-stori lagi keh!~

No comments: