terbaek!

Thursday, October 7, 2010

malam ini cool;

halo halo dan ASSALAMUALAIKUM.

nak bagitahu sesuatu yang ajaib telah berlaku. peel malam ni agak lain lah. suaca yang sangat baik untuk mendapatkan hasil 'rapuan' yang terbaik dari ladang. serius weh aku merapu malam ni flow die baik je. tak ada stuck stuck. so jari jari pun lancar la taip. haha, memang baik lah peel merapu malam ni. so tak ada la aku susah susah nak susun ayat. ayat ayat aku malam ni pun memang kategori baik baik belaka.

2 refleksi yang perlu aku setel malam ni. 1 down, 1 to go. refleksi keseluruhan TDPP dah siap, 2 muka surat taw. *bangga* hasil rapuan yang hebat untuk semester ini. rasanya untuk TDPP ni semua dah setel. pagi esok je kot nak 'burn' pergi CD semua failfail yang berkaitan. kalau nak buat malam ni takut takut ada yang miss. so bagi la masa untuk aku mimpi mimpi mana mana yang perlu 'burn' sekali.

buadk kelas aku memag sibuk la malam ni. tengok kat fb pun tak ada yang aktif sangat. agaknya bukan setakat budak kelas aku, batch aku sekali kot. printer rumet aku ni pun dari tadi tak henti henti kerja. esok ada dua fail yang perlu submit. TDPP and PTPS. ya, aku tahu korang tak tahu apa benda huruf huruf ni kan? al-maklumlah, Kementerian Pelajaran Malaysia memang menonjol bab bab akronim atau menyingkatkan nama.

TDPP - Teknologi dalam pengajaran dan Pembelajaran.
PTPS - Planning for Teaching Primary Science.

ok, time to go. nak merapu kat refleksi PTPS pulak. bai bai.

saya cikgu sains.

No comments: