terbaek!

Monday, July 20, 2009

hari yang sangat berusaha;

ya, sangat memerlukan usaha dan mengakibatkan sedikit kepenatan pada diri. memandangkan hari ini saya puasa, so agak lemah berbanding hari-hari biasa. bangun jam 530am, kasi siap kerja ELP, entah apa la yang saya belasah dalam karangaan 250 words tu. tidak pasti lagi sama ada diterima atau di'reject' esok hari. lepas tu pg kelas pun agak awal, dan saya lah manusia pertama yang sampai di kelas pada hari ini. sapu-sapu kelas, duduk, pasang hook langsir, minta tolong guys pasangkan langsir tu, then time NL mr.H cam mau tumbang sda. ada sda rasa malas2 tme tu. pas tu dia mau juga buat ISL. Rajin benar KJ ini.. akhirnya berjaya menghabiskan sesi kuliah around 1230pm. lalala, going back to hostel. depan pintu bilik, rasa macam maw gastrik sda. cam mau pitam skit2 oun ada juga.

jam 2, ada assembly bersama jabatan lg. now, bilangan kami semakin bertambah cuz ada sda junior2 sains kami. yea! then td, terangkan a little bit about Science and Math Org to the juniors. yeay, sangat memenatkan. otw balik ke bilik, sda set awal2 apa yang bakal dilakukan. setelah menguatkan semangat, akhirnya mengambil keputusan untuk basuh kain yang agak banyak, dan berjaya. Tahniah! huhu, lepas tu zZz sekejap until 530pm. mandi and ready untuk berbuka puasa with my rum8! hehe, KFC!

balik dr KFC, kemas bilik lagi. cuz tomorrow pengarah maw buat lawatan to cek each room. hehe, sound scary.. dan telah berjaya mengemas bilik bersama rum8 sebelum menhadirkan diri ke Forum Perdana di Dewan Tun sebentar tadi. Forum agak best, menarik perhatian saya untuk mendengar. dan sangat berusaha juga apabila pintu terkunci, kunci di dalam bilik. hehehe, mengaplikasikan ilmu membuka pintu menggunakan bahan X selain kunci, akhirnya berjaya. situasi panik tidak berlaku.

dan saat ini, saya sedang menaip kejadian2 yang memerlukan saya berusaha pada hari ini. huhuhuhu, lepas ni perlu siapkan kerja, update fail2 yang telah di'highlight'kan. imbas kembali, hari ini adalah hari yang sangat berusaha!

Terima kasih!

No comments: