terbaek!

Monday, July 13, 2009

mungkinkan;

fikiranku menerawang ke angkasa lepas melebihi kedudukan satelit-satelit NASA yang terapung dengan orbit masing2, bertempiaran. aku leka hanyut dibuai dek ke'sweet'an lagu AIMAN-CINTA TERAKHIR. fuhh, sedap gila siot! lebih sedap dari 'it's finger lickin' good' kamurang tu. betul, babe! dengan tidak semena2, aku pun seperti mendapat kekuatan dan semangat dari kelunakan suaran Aiman ni. sebenarnya, aku pun tidak pasti siapakah gerangan Aiman ini. yang aku pasti, aku pernah mendengar ke'sweet'an lagu ini dari laptop M-Life rumet ku.. hehehehe. first time dengar pun aku dah cam terpukau. kalau lah ada lelaki yang nyanyikan aku lagu ini, sumpah aku tepuk tangan tanpa henti.

mungkinkan terputus di tengah jalan,
mungkinkan terlerai tanpa ikatan,
usah ragu dengan takdir..

mungkin kita kan berbeza haluan,
berakhirnya cerita percintaan,
segalanya ketentuan Tuhan..


aik, kenapa ada gambar ni di sini? eleeee, promote diri sendiri rupanya.. mentang-mentang la dia shopping di Jakel..

Overall:
ya, aku percaya pada Qadak dan Qadar.

No comments: