terbaek!

Tuesday, May 4, 2010

setelah sekian lama;

halu, halu, halu.

lama dah ai meninggalkan incik blog ini. u rindu ai tak, incik blog? hah, tak rindu? apa-apa lah, incik blog. mari mari mari. today ai nak story-mory kat u all semua. rasa macam seminggu dah tak post apa apa entri kat sini. marilah mendengar cerita ai. ekceli hari ni saya tak tidur petang pun. semalam tidur lewat sikit, then bangun pukul 5 pagi. siapkan kerja yang tak complete. semalam nak buat, tetapi memandangkan saya kecik hati kat seseorang, so dengan otometiknya saya telah tidak mampu untuk melakukan sebarang pekerjaan termasuklah report-report yang agak berlambak. finally 4.20pm tadi saya dah setel semua kerja-kerja yang sangatlah menyeksa saya. mahu tahu apa kerja saya hari ini?

1.complete fail Fizik. lepas rehat dah setel.
2.tiba-tiba Mr S minta fail dia pun dicompletekan. wadduha! hari ni minta, dah tu semua pulak tuh! ISL dengan 2 report. wuhuuuu~

akhirnya saya berjaya menyiapkan segala kerja tersebut dengan keadaan yang agak normal tanpa sebarang rasa tidak puas hati kepada incik printer saya. hari ni, incik printer saya telah memberi kerjasama yang baik kepada saya tanpa perlu disergah mahupun diketukmaki. hehehe =) terima kasih incik printer HP Deskjet 3920 yang ternyata agak ketinggalan berbanding printer printer anda. sesungguhnya saya amat menyayangi printer zaman nabi musa saya ini. printer saya kecil tapi cepat. hahaha. anda bagaimana? walaupun tanpa scanner dan ink yang boleh nampak dari luar seperti ink CISS anda. bukan begitu? hehehehe.

huh, kita berbalik kepada gambar di entri sebelum ini. saya telah menerbangkan diri ke KL pada 23hb lalu. flight malam, padahal pagi tu sangatlah busy hingga ke petang hari. pagi tu ada ceramah MOsti. then petang pulak BIG. habis je BIG, ai terus siap siap mandi then pergi airport. letey sungguh ok bila dah kat KL. sebabnya hari-hari shopping. bila dah balik hotel baru rasa kaki lenguh. dengan yakinnya ke KL padahal selasa tu ai ada UAK HE. heh, ai study baca baca notes pada pagi Selasa. yakin kan?

sejak beberapa minggu yang lalu, ai telah berjaya membuktikan pada manusia tersebut yang ai ni sombong. hah, ambek kau. ai muka begini punya aman senang senang nak kata ai sombong. asyik-asyik kata ai sombong, neh ai da buktikan pada dia yang ai sombong. padan muka. ai tak tengok langsung. puas hati kau? tak tahu lah manusia tu baca blog ai ke tidak. kalau dia baca, syukur lah nak.

okelah, ai pun dah penat pikir nak tulis apa lagi. tulis? eh, salah. ai taip ni. rasa dah habis lah. oke bai.

3 comments:

ann said...

huhu. nice pic.

mmg mekap unduk ngadau mesti macam tu ka?

Tomoko said...

iya. make up jg cam artis. tp depends gak ngan tkg mekap tu, pndai mekap ka x.

Fane Davis said...

cantikk....