terbaek!

Friday, July 30, 2010

cerita malam ini;

hai readers! (*wah yakin, pakai plural.)

malam ni dah bertekad nak siapkan kerja and upload terus kat sistem. ni semua assignments untuk subjek TDPP. dah syok semangat buat kerja, tetiba ada pula pakcik google tulis camni :

'Oops! Google Chrome could not connect to ipkent.edu.my'

dengan automatiknya aku jadi down. ceh bebenar, tengah tengah aku semangat nak buat juga ni la tetiba server down. huh, nak refer pun tak boleh. so tak taw lagi hat mana tak siap lagi. kene tunggu esok la. after lecturer on balik server tu. geram sangat sampai aku post kat fb. nasib baik la lecturer kat JTP tu online. perasan juga dia yang server down. kalau tak, confirm la tak dapat upload kerja kerja ni.

la ni pulak, aku dok layan radio kita. tak pernah dengar lagi taw before ni. teringin sangat nak klik tadi. layan je la. rumet aku pun takdak, cik berdua tu pun tgh berweekend kat Miri. huuu, rasa agak tak best. tak ape la, esok-esok diorang balik bawakan aku burung kenyalang. hahaha.

errm, cam dah lama aku tak post entri pasal cerita aku kan? siapa siapa yang follow up ngan aku mesti perasan punya. heh, kadang kadang nak cerita, tapi malas sangat nak olah ayat. hehe.

okeyla, memandangkan server dah down, semangat aku pun dah tak se'up' tadi so aku dah tak sambung buat kerja la. ni nak sambung tengok muvee korea la pulak. bai~~




No comments: