terbaek!

Sunday, July 4, 2010

saya memang stalker;

oh please, saya sangat rasa bosan. sejak buka mata pagi tadi sampai sekarang, still online fb je. Skype la, YM la. tetap boring jugak. haha, beginning of the semester memang macam ni kan? lepas tu, dua tiga bulan nanti mula la bizi sana sini. huh huh *mengeluh*. sebab memang macam tu rutin jadi student maktab.

movie ada banyak. boleh je nak tengok bila-bila. tapi mood tak sampai lagi. aha, benci la kalau tak ada kerja ni, tak sengaja teringat pulak kat encik itu. time-time macam ni dia still kat kedai lagi, dinner dengan member-member dia. dekat-dekat jam 10 nanti balik la kat maktab dia. lepas tu mesej-mesej sampai la saya terlelap. huh, tapi itu dulu. hak tuih, benci la tiba-tiba teringat.

ni mata saya pula dah tak boleh nak tanggalkan spekmata. kalau tak pakai, mata rasa pedih, berair. adoy adoy. so lepas ni memang kena bawa spekmata la pergi mana-mana. leceh, leceh!

haha, entah nak buat apa je kat bilik sekarang ni. sangat tak ada idea. tadi dah jalan-jalan menziarah bilik orang. tapi sama juga, bosan. huuuu memanjang..

aah, esok malam saya ada job. nak ambik gambar utk penghuni asrama. maybe satu penghormatan untuk saya. saya bukannya pandai sangat, still learning. sila tunjuk ajar.

when i check the number of people yang view blog saya ni, rasa macam ada anonymous yang view. kadang-kadang baru dua tiga jam tinggalkan blog, bila cek no. of viewers, sampai 10-20 bertambah. if u read this, thank you for reading this pity blog. ;)

dah tak ada idea nak tulis apa lagi. till then, nanti-nanti conteng lagi. bai!

i'm happy to be the stalker.

No comments: