terbaek!

Wednesday, April 7, 2010

Oh Artis!

hai hai hai . . . (cecece, macam pengacara rancangan TV je)! bertemu lagi kita di dalam rancangan.. eh stop! stop! stop! heh, berangan nak jadi pengacara pulak. orait. takde cerita best pun sebenarnya. ekceli, (ecece, sejak bila aku pandai pakai ejaan macam ni?) saya baru terjaga 20minit yang lalu. a friend of mine call, minta tolong hantarkan sirvey form untuk KKP diorang. then untuk tidak mengsia-siakan masa yang sungguh emas ini, maka saya telah meyakinkan diri saya untuk meneruskan slide p.point AF saya. apa? AF? ya AF, Anatomi & Fisiologi yan tuan-tuan. =P

malam ni perlu sent kat kawan sebab dia nak burn dalam CD. esok dah nak hantar kat lecturer. haha, tu la semalam tak banyak kerja, tak nak buat. adakah semalam saya berpura-pura tak ingat ataupun terlupa? saya rasa saya terlupa nak buat. hekeleh~

ok la, saya nak sambung buat slide dulu. triMaSsS sebab layang entri yang entah apa-apa ni.

sungguhmerapu: sekarang tengah hujan renyai-renyai. macam best untuk tidur. cik Moko, sila lawan perasaan malas anda.

No comments: