terbaek!

Friday, April 9, 2010

snap snap;

fuhh! berjaya mengupload gambar selepas diedit. ini memang pertaruhan dan percubaan pertama.

petang tadi ada sukaneka usrah untuk adik-adik junior kat padang. mula-mula tak terfikir untuk snap-snap kat situ. actually saya ada plan lain, nak snap-snap
cik Vivyan. saya nak adjust setting aperture, shutter, ISO untuk outdoor. ye la, camera baru. nak diexplore lah katakan. but then, cik Vivyan tidur. so saya tak la kacau. then tiba-tiba teserempak ngn tatie kat aras bawah. so bagitahu la kat dia yang saya nak join snap-snap kat padang gak. so plan A beralih ke plan B. memang happening sukaneka tadi. tapi dari pemerhatian saya, tak semua adik-adik junior ada kat padang. maybe yang lain-lain ada komitmen tersendiri kot.

sukaneka berakhir sebelum maghrib. snap-snap pun penat jugak taw. tapi i feel happy sebab gain experience untuk snap-snap. =)

layan je la gambar-gambar kat bawah ni.











No comments: