terbaek!

Wednesday, September 8, 2010

kad raya untuk korang. pilih mana berkenan di hati.

Minal aidil walfaizin. Kepada kawan-kawan sekolah, kawan-kawan institut, kawan-kawan Facebook, Blogger dan yang sewaktu dengannya, saya ingin memohon maaf atas segala kesalahan, mohon maaf atas TERkasar bahasa, TERmarah, TERmaki, TERumpat, TERkata, TERkutuk, TERmacam-macam lagi, harap tidak disimpan di dalam hati apatah lagi di dalam peti. thanx to semua yang tak pernah serik untuk datang sini, membaca entri entri secara percuma yang kadang kala entah apa apa. maaf andai terlanjur bicara, hamba juga insan biasa. Selamat hari raya!

kat bawah ni ada beberapa kad yang telah dicilok dari encik google. *terima kasih encik google!* pilihlah mana-mana yang berkenan di hati. kot kot tahun ni tak dapat banyak kad raya, boleh la print seberapa banyak keping yang anda suka then lekat kat dinding mahupun pintu gerbang rumah anda. =)





Hah, ni pulak sampul raya. kot kot tak sempat nak beli ke ape ke, boleh la print sebanyak mungkin lepastu gunting and gam la kat tempat yang sepatutnya. pagi raya nanti boleh la guna. nak aku ajarkan juga macamana nak guna sampul raya ni? adik adik, sampul raya ni tempat simpan duit raya, lebih afdal jika duit kertas disimpan di dalamnya. hahaha~



happy eid mubarak!

No comments: