terbaek!

Friday, December 24, 2010

cuti sana sini;


hai hai hai. ASSALAMUALAIKUM readers. lebih seminggu dah tak post entri. aku senyap je kan? actually pergi cuti cuti rehat rehat je. *kata kata sungguh berganda ganda*. that's why sangat tak ada khabar berita. tapi no worries, i'm still 21 and healthy.



spend time dengan family, tidur, makan, shopping sama sama. rumah kat KK tu ada dua bilik je. maka anak anak gadis encik johan ini pun bergelimpangan lah berseketiduran bertiga bersama sama di kotak berdinding empat penjuru itu. memang dah sangat lah lama tak tidur bertiga bersama sama di atas tilam yang sama. kalau waktu kecil kecil dulu memang everyday la. since dah besar besar panjang semuanya, dah ada bilik masing masing makanya dah jarang bergelimpangan berseketiduran sama sama.



cuti cuti rehat kat KK pun ok apa. jalan jalan kat bandar KK, shopping shopping, makan makan, pergi pantai, wildlife park. kira macam cuti and rehat rehat la. then kitorang balik Kgu on 22hb Dis. actually nak duduk lama lagi kat KK, tapi kena balik Kgu juga sebab yesterday ada Family Gathering. memang dah lama tak buat gathering. so time yang ada ni la dimanfaatkan memandangkan semua family besar, which is aunts, uncles, cousins and nephew almost semua ada kat Kgu. bila jumpa semua rasa hepi, peluk peluk, story story. yang sama sama kecil dulu pun sekarang dah sama sama besar. dah ada yang kahwin, bertunang, dan aku juga la yang masih berstatus single.



gambar tak banyak sangat, since camera masih original lens and speed light pun masih belum mampu nak beli, so aku tak suka sangat nak ambil gambar waktu malam. maafkan ketidakpandaian saya memanfaatkan kamera. semalam penat menari nara. kitorang sangat la having a great time dengan semua family members.



pics belum banyak yang aku edit. jangan marah hah. aku bagi saspen saspen sekeping boleh kan?



Pantai Teluk Likas; 21 Dis 2010.

No comments: