terbaek!

Friday, December 24, 2010

lagi belog terbaek!



entri ini berkesinambungan dari entri ini.

2 blog pada entri lepas, entri ini 1 blog lagi yang aku rasa best. pemilik blog ni is a doctor to be, Fatin Liyana. she is a 3rd year medical student of Universitas Padjadjaran Bandung, West Java, Indonesia. aku tak ada la kenal in personal dengan dia ni, tapi dengan baca blog dia aku tahu semua perkembangan dia. cuti cuti dia kat bandung, kerja kerja praktikal dia masuk kampung, cerita pasal kawan kawan dia. best baca entri entri dia.

Fatin ni comel lah sangat. ada ribbon kat shawl, yang tengah aku praktikkan sekarang ni la. dia sangat suka Hello Kitty kalau tak silap. ni mesti dia inspired dari ribbons Hello Kitty kan? so aku pun try la pakai ribbon, bukan pasal aku suka Hello Kitty, tapi pasal aku nampak comel je bila nampak fatin pakai ribbon. so aku harap aku pun boleh la juga kelihatan comel macam Fatin. *mata bersinar sinar*



jangan klik kalau tak nak tengok besar besar.



No comments: