terbaek!

Tuesday, November 3, 2009

aku ada sesuatu untuk dikatakan pasal perasaan;

okeh, akan memulakan cerita.

perasaan? siapa dapat takrif apa itu perasaan? dan siapa yg memilikinya?
ok, saya juga ada perasaan. dan perasaan itu adalah jelas terhadap lelaki tersebut. masalahnya ialah, lelaki tersebut tidak ada apa-apa hubungan sekalipun dengan anda. means, both of u got a same feeling towards each other but you have not a declaration. kira skandal la mungkin. ok, got what i mean?

ok, situasi telah berlaku seperti ini. lelaki itu jauh. sangat jauh dari anda. dan anda percaya pada dia. percaya, ok! tapi anda tidak pasti sama ada lelaki itu juga percaya pada anda. kemudian, anda tidak pasti sama ada lelaki itu ada awek atau tidak. (berdasarkan sisatan, memang tiada). then, anda dapat tahu yang ada ura-ura mengaitkan lelaki itu dengan perempuan lain. perempuan itu adalah di ruang lingkup yang sama dengan anda. so? haruskah anda cemburu? tapi mengapa? siapa anda untuk cemburu? siapa suru berskandal kan? rasa la.

heh, mengapakah penuh perasaan ni? ok. seterusnya. adakah anda akan terus dengan keadaan seperti sekarang. dan adakah anda tidak terseksa dengan keadaan seperti ini? rindu pada dia? haruskah? mengapa? saya rasa, mungkin anda sudah jatuh hati pada dia. tapi kenapa anda tidak declare? ok. berdasarkan siasatan, lokasi dan jarak anda dengan dia adalah halangan utama. so, apakah kesudahan yang harus kepada cerita yang agak tragis ini?

saya perlu pendapat. perlu.

2 comments:

Anonymous said...

jgn ikutkn perasaan..sbb kdg2 prasaan memkn dri sndiri..tp word awk best la cik moko..tabik la..;)

tomoko said...

heh, thanx suzana. i know this is ur comment. =)