terbaek!

Wednesday, November 11, 2009

i keep it because i am ready to let go;

raikan apa yang kita ada. berdua. ya, kau dan aku.

sementara masih ada.

suatu masa yang tak terduga oleh kita nanti, bayangan resah itu pasti akan tiba.

aku benci pada itu semua.

aku benci pada pengakhiran. kau juga sama kan?

tapi, akankah berakhir pada sesuatu yang tiada mulanya?

ini silap siapa sebenarnya? merasakan sesuatu yang seperti itu? ini?

"Pasti akan ada hari-hari yang saya akan teringatkan tentang kamu. Apa yang sedang kamu lakukan ketika itu? Makan apakah kamu hari itu? Minum apakah kamu? Masihkah kamu mendengar lagu-lagu atau membaca tulisan-tulisan saya? Atau, gembirakah kamu?"-dipetik dari blog seseorang. (lupa amek link die)

aku sedia untuk merasakan semua ini.

if you leave me tonight, I wake up alone. Kemudian, saya akan teruskan hidup seperti biasa. aku janji.

No comments: