terbaek!

Tuesday, November 3, 2009

cobaan;

kadangkala aku pernah terfikir untuk mengepost entri-entri yang make sense kepada orang ramai di sekeliling aku. sebab, menurut pendapat mazhab aku sendiri, aku lebih banyak mengepos entri-entri yang make sense kepada diri sendiri sahaja. so, terdetik di hati kecilku ini untuk memulakan entri-entri yang memberi kesan kepada warga hidupan sekalian. tapi mungkin itu semua perlukan kesediaan dan waktu untuk berfikir. ahahaha, mungkin saja suatu hari nanti kan?

sekarang ini aku ada komitmen yang penting. exam is around the corner. si, sedang berpura2 menyibukkan diri dengan membuat revision bersama rumet di dalam bilik. hehehe, boleh dikatakan bahawa kehidupan sebelum pepeiksaan kadangkala lebih meyakinkan. sebab most of the time dispentkan di kerusi dan meja di dalam bilik. bersebelahan dengan encik laptopku yang wallpapernya tertera gambar seorang lelaki. lelaki? jeng, jeng, jeng..

ya, gud luck untuk semua. usaha!

mungkin kadangkala aku perlu mengarut dan mencarut untuk mengeluarkan idea-idea seperti ini. mungkin pada lain masa. dan anda ingin tahu apa yang sedang aku fikirkan sejak sebulan lalu. aku mau part-time job pada cuti semester ini. sangat mahu!

aku tidak sabar paper terakhir pada 18hb ini berakhir! sungguh!

No comments: