terbaek!

Monday, November 23, 2009

anugerah terindah yang pernah kumiliki;

cuti itu indah kan? kengkadang indah, but sometimes it's not. tapi lebih banyak indah daripada tak indah. kenapa? hmm, masing-masing ada jawapannya.

best-best duduk di rumah, kadangkala hati tiba-tiba merasa rindu pada suasana di kampus. maktab kent tu lah! hee, bestnya dapat lepak di bilik sendiri. golek-golek atas katil sambil msg dengan en.cikku, duduk bertenggek atas kerusi sambil gugel-gugel kat tenet. hahaha. pastu gelak-gelak ngan rumetku yang tersayang. hee, chut apa khabarmu di tawau ya? harapa kau sihat dan gumbira selalu.

telahpun berhaya aku harungi ijazah tahun pertama di kent. berbaloi kan? *berbaloi-baloi!(sungguh aku sumpah tak faham pada iklan ni). usia muda 20 ni aku dh lepas ijazah tahun pertama. memang hidup tidak seperti yang kita jangkakan. kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan. aku sangar percaya pada ini.

mengimbau kembali memori-memori 2009, banyak sangat benda yang aku pelajari. pedih, sakit, manis semua tu bila dikombainkan akan jadi satu simpulan memori indah. bak kata lagu sheila on 7, anugerah terindah yang pernah ku miliki.

entri bakal menjadi panjang lebar bila aku bercerita tentang semua ini. mungkin pada entri lain akan aku janjikan memori-memori indah aku sepanjang 2009. hee. sungguh tak sabar rasanya.

sambil menghirup teh c dan bread with jem ni, aku rasa lagi best untuk aku menikmati breakfast moment ini selama mungkin. so, till then. semoga ketemu lagi!

nota kaki:sejak bila berbaloi tu boleh jadi kata ganda? musykil, sampai aku tanya kat mak aku pun mak aku tak ada jawapannya.

No comments: