terbaek!

Tuesday, November 3, 2009

saat hati merasa itu dan ini;

heh, kesah-kesah sampingan dimulakan lagi.

as usual, saya dan kenter'z yang lain akan menjadi penyumbang kepada kemeriahan petang di padang kent ini. tapi, sejak akhir-akhir ini, i mean time-time dekat exam, makin meriah pula padang kent dari biasa. a little weird la for me. sebab, sebelum ini tidak lah semeriah ini.

merasakan sesak yang teramat di sudut-sudut padang, saya dan beberapa KENTER'Z yang lain bersetuju untuk jog luar dari kampus. yeah, kami follow track merentas desa, seh! hehehe, alangkah girangnya hati dapat jogging dengan perasaan rela seperti ini.

banyak adegan-adegan yang membuatkan adrenalin kami membuak-buak. tapi, semua itu harus dinafikan oleh fizikal kami yang comel ini. anjing menyalak! hahahaha, siapa yang tidak takut kan? panik? dalam hati la, buat-buat wajah comel dan tidak takut ditunjukkan ke arah hanjeng-hanjeng tersebut. hehehe, padahal lutut begegar seh!

akhirnya, kami berjaya menemui jalan pulang ke kent. larian boleh la kira mantap. sebab sudah lama tidak melarikan diri sejauh ini. hehehe. berita menggembirakan, ada ahli baru yang bakal join larian esok. i think it will be mo re fun. cheers!

No comments: