terbaek!

Tuesday, November 3, 2009

kau bawa lah aku pergi;

banyak entri pada hari ini kan? mungkin agak aktif neuron-neuron aku menghasilkan cas-casnya. aku baru balik dari bilik member. aku mendapat cinta baru dari dia. aku rasa la.

ft.island, baru saja aku menonton klip video sebentar tadi. kagum dan rasa terhibur!
hehehe, aku merasakan seolah-olah cintaku beralih arah. dari Super Junior ke ft.island. agak lama Super Junior meninggalkan aku tanpa sebarang madah cinta yang mampu menguatkan tarikan magnet kepada mereka.

apa pun terjadi, aku tetap akan mengekalkan getar-getar jiwa yang berkelana untuk kamu, Dong Hae, Super Junior. walaupun ft.island menggugat rasa cintaku beberapa minit tadi, aku masih cinta kamu, Super Junior. yakin.

(sedang menggoogle ft island dan Super Junior. seperti gagal mendapatkannya)

aku terpaksa membaca ayat ini berulang kali.'oops, line appear to be broken'.
banyak lah kau punya broken! huh!

No comments: